Imagine preluata de pe reteaua mea de contacte LinkedIn |
Nu voi dezvolta foarte mult subiectul, e evident. Mai sunt cateva optiuni de a exprima cele de mai sus, le veti putea gasi pe net intr-o forma frumoasa. O sa fiu scurt si ma voi limitea la cateva avantaje pe care le-am vazut in cursul anilor. Un training bun si eficient ii face pe oameni sa fie performanti, sa aiba rezultate foarte bune intr-un timp mai scurt, dar mai ales sa ramana motivati ca sunt competitivi intr-o piata foarte dinamica.
Mai apoi, draga manager, daca poti sa tratezi oamenii din echipa ca si cum ar avea in fiecare zi 5 oferte pe masa si ar alege-o pe cea care sa insemne ca vin la tine in echipa, atunci ai ajuns sa intelegi ca nu esti sef, ci ai un rol de lider. Lumea e relativ mica, relatiile profesionale se intind pe foarte multi ani, iar o relatie profesionala buna te vor face sa iti consolidezi brandul personal.
Deci, cititi inca o data: Ofera oamenilor training asa de bun incat poata pleca oricand, trateaza-i atat de bine incat sa nu vrea sa plece.
Leave a Reply